10 Maggio 2025 03:45:29
Notizie: puoi sempre seguire i nostri aggiornamenti su Twitter (@MozillaItalia) e Facebook (/MozillaItalia)
allows you to: Change the default home page and startup override home page Change the title bar text Add a help menu item that links to a web page Provide sites for which popups, cookies and XPInstalls are allowed by default Preinstall browser plug-ins Preinstall search engines Add folders, bookmarks and live bookmarks to the personal toolbar Add folders, bookmarks and live bookmarks to the bookmarks folder Set default preferences Lock preferences Add registry keys (Windows only) Add certificates Set default proxy configurations Package other XPIs with your distribution Disable about:config
With site-specific permissions, users can whitelist sites that they visit often and trust. Sites that are whitelisted will activate plugins automatically upon load.
Addio favicon
Mah! Rimuovi qua rimuovi la... Chromatizza Firefox qua chromatizza la... Ma un sondaggio ogni tanto tra gli utenti?
Soluzioni ci sono?Oppure ci vorrà una estensione per ripristinare la favicon?E aprire un bug?
Ah proprio ora che cominciavo ad abituarmi: le ho attivate per la prima volta l'anno scorso, solo sull'installazione casalinga (in ufficio ancora non ce le ho)
Ma non era meglio lasciare colorato e indicare che era protetta la connessione e magari nascondere la favicon solo in questo caso?Certe decisioni mi fan cadere le braccia